Webstránka využíva cookies
Používaním webovej stránky vyjadrujete súhlas s využívaním súborov cookies. Tieto súbory sa používajú k zlepšeniu zobrazeniu webových stránok a nepredstavujú pre užívateľa žiadne riziko. Dozvedieť sa viac

Reklamačné podmienky

Postup pri reklamácii

Na všetok tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Zákazník je povinný pred prvým použitím výrobku riadne sa oboznámiť s návodom a so záručnými podmienkami.

 V prípade že na Vašom tovare objaví chyba prípadne bol dodaný nekompletne, tak nás prosím kontaktujte e-mailom a info@touranbike.sk, kde je potrebné uviesť:

1. Číslo objednávky

2. Presný názov tovaru
3. Stručný popis závady a okolnosti pri/ po ktorých sa prejavuje závada.
4. Vaše meno, tel. číslo a emailovú adresu
V najbližšej možnej dobe Vás budeme kontaktovať.

V prípade ak je potrebné tovar opraviť, alebo vymeniť tak je kupujúci povinný tovar zaslať na adresu TOURANBIKE, Alžbetina 27, 05801 Poprad.

Tovar je nutné dobre zabaliť so všetkými náležitosťami. K zásielke je potrebné zaslať vyplnený reklamačný formulár, spolu s kópiou dokladu o kúpe a záručným listom. Dobierky z účtovných dôvodov nebudú prebrané. Formulár STIAHNITE TU.

Naša spoločnosť nezodpovedá za tovar, ktorý bol poškodený alebo stratený pri doprave od zákazníka späť. Preto odporúčame zákazníkom tovar vhodne zabaliť a vždy si vyžiadať potvrdenie o zaslaní tovaru  /doporučená zásielka/ a balík poistiť, pre prípad neskoršej reklamácie balíka. Naša spoločnosť tieto náklady neprepláca.

Vaša reklamácia bude v priebehu 30-tich dní vybavená. Po vybavení reklamácie Vám tovar zašleme na Vami zadanú adresu prípadne Vás budeme informovať o ďalšom postupe.

Záruku možno uplatniť :
- záruka sa vzťahuje na vady, ktoré vznikli v priebehu záručnej doby preukázateľnou chybou výroby, poprípade technologickým postupom výroby /tieto závady sa prejavia spravidla už v začiatkoch používania výrobku/

Záruka sa nevzťahuje na:
- na poškodenie spôsobené nevhodným používaním alebo starostlivosťou, nehodami, úpravami, neoprávnenými opravami, bežným, opotrebením, alebo inými príčinami, ktoré nie sú chybami materiálu alebo spracovania
- pri oblečení napr. praním a žehlením podľa neustanovených odporúčaniach,
- zmenu tvaru v dôsledku nedodržania pokynov uvedených v návode na údržbu a ošetrovanie
- každú zmenu výrobku, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jej opotrebenia spôsobeným obvyklým užívaním, nesprávnym používaním a neodborným zásahom
- mechanické poškodenie výrobku
- opotrebenie výrobku v dôsledku nevhodného výberu a užívania
- výrobok, na ktorom boli v záručnej dobe prevedené akékoľvek úpravy a opravy nesúvisiace s bežnou údržbou alebo opotrebením
- púšťaním farby pri zvýšenom potení alebo prevlhnutí výrobku
- ošúchaním farby, ku ktorému môže dôjsť bežným užívaním výrobku
- zmene/vyblednutiu neónovej farby z dôvodu pôsobenia slnečného žiarenia 
- nerovnomernou kresbou  a čiastočnú rozdielnosť povrchu, ktorá je charakteristická pre prírodnú kožu


Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení reklamácie. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol.
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu info@touranbike.sk, alebo telefonicky v pracovné dni na číslo 0905 790 246.  
 

Výmena vrátenie tovaru.pdf