Postup pri reklamácii
Na všetok tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Zákazník je povinný pred prvým použitím výrobku riadne sa oboznámiť s návodom a so záručnými podmienkami.
V prípade že na Vašom tovare objaví chyba
prípadne bol dodaný nekompletne, tak nás prosím kontaktujte e-mailom a info@touranbike.sk,
kde je potrebné uviesť:
1. Číslo objednávky
2. Presný názov tovaru
3. Stručný popis závady a okolnosti
pri/ po ktorých sa prejavuje závada.
4. Vaše meno, tel. číslo
a emailovú adresu
V najbližšej možnej dobe Vás budeme kontaktovať.
V prípade ak je potrebné tovar opraviť, alebo vymeniť
tak je kupujúci povinný tovar zaslať na adresu TOURANBIKE, Alžbetina 27, 05801
Poprad.
Tovar je nutné dobre zabaliť so všetkými náležitosťami. K zásielke je potrebné zaslať vyplnený reklamačný formulár,
spolu s kópiou dokladu o kúpe a záručným listom. Dobierky z
účtovných dôvodov nebudú prebrané. Formulár
STIAHNITE TU.
Naša spoločnosť nezodpovedá za tovar, ktorý bol poškodený alebo stratený pri doprave od zákazníka späť. Preto odporúčame zákazníkom tovar vhodne zabaliť a vždy si vyžiadať potvrdenie o zaslaní tovaru /doporučená zásielka/ a balík poistiť, pre prípad neskoršej reklamácie balíka. Naša spoločnosť tieto náklady neprepláca.
Vaša reklamácia bude v priebehu 30-tich dní vybavená. Po vybavení reklamácie Vám tovar zašleme na Vami zadanú adresu prípadne Vás budeme informovať o ďalšom postupe.
Záruku
možno uplatniť :
- záruka sa vzťahuje na vady, ktoré vznikli v priebehu záručnej doby preukázateľnou
chybou výroby, poprípade technologickým postupom výroby /tieto závady sa
prejavia spravidla už v začiatkoch používania výrobku/
Záruka sa nevzťahuje na:
- na poškodenie spôsobené nevhodným používaním alebo
starostlivosťou, nehodami, úpravami, neoprávnenými opravami, bežným,
opotrebením, alebo inými príčinami, ktoré nie sú chybami materiálu alebo
spracovania
- pri oblečení napr. praním a žehlením podľa neustanovených odporúčaniach,
-
zmenu tvaru v dôsledku nedodržania pokynov uvedených v návode na
údržbu a ošetrovanie
- každú zmenu výrobku, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby
v dôsledku jej opotrebenia spôsobeným obvyklým užívaním, nesprávnym
používaním a neodborným zásahom
- mechanické poškodenie výrobku
- opotrebenie výrobku v dôsledku nevhodného výberu a užívania
- výrobok, na ktorom boli v záručnej dobe prevedené akékoľvek úpravy
a opravy nesúvisiace s bežnou údržbou alebo opotrebením
- púšťaním farby pri zvýšenom potení alebo prevlhnutí výrobku
- ošúchaním farby, ku ktorému môže dôjsť bežným užívaním výrobku
- zmene/vyblednutiu neónovej farby z dôvodu pôsobenia slnečného
žiarenia
- nerovnomernou kresbou a čiastočnú
rozdielnosť povrchu, ktorá je charakteristická pre prírodnú kožu
Po obdržaní reklamovaného tovaru
Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s
Vami na rýchlom vyriešení reklamácie. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom
čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia
reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po
ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom Vám bude doručený
reklamačný protokol.
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru
je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu info@touranbike.sk,
alebo telefonicky v pracovné dni na číslo 0905 790 246.